تهران:ازدواج اينترنتی، ماه عسل در كيش و فرار شوهر!

مدتي بعد، او به ايران آمد و پس از خواستگاری با 600 سكه طلا به عنوان مهريه به عقد او درآمدم، به پيشنهاد او برای سفر، به كيش رفتيم و يك ماه در آنجا مانديم... …


زن جوانی با حضور در شعبه ی 240 مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه شوهرش پس از عقد، او را رها كرده است، دادخواست طلاق غیابی ارائه كرد.


به گزارش ایسنا، این زن به رییس شعبه 240 دادگاه خانواده، گفت: سال 86 با جوانی ایرانی كه مقیم آلمان بود، از طریق اینترنت آشنا شدم و با هم قرار ازدواج گذاشتیم.


وی ادامه داد: مدتی بعد، او به ایران آمد و پس از خواستگاری با 600 سكه طلا به عنوان مهریه به عقد او درآمدم، به پیشنهاد او برای سفر، به كیش رفتیم و یك ماه در آنجا ماندیم.


زن جوان گفت: زمانی كه از سفر برگشتیم، همسرم به بهانه آماده كردن مقدمات زندگی در آلمان، از كشور خارج شد و دیگر نه به ایران آمد و نه خبری از من گرفت.


وی افزود: حدود یكسال تلاش كردم تا اثری از او بیابم، ولی هیچ خبری از او نشد و من تصمیم گرفتم برای طلاق اقدام كنم. پس از مدتی بورسیه تحصیل در آلمان به من تعلق گرفت و ضمن سفر به آلمان، سعی كردم نشانی از او پیدا كنم، اما باز هم بی نتیجه بود.


قاضی دادگاه از زن جوان خواست شاهدان خود را به دادگاه معرفی كند تا اظهارات وی درباره مجهول المكان بودن شوهرش را تایید كنند. شاهدان با حضور در دادگاه و قسم خوردن به قرآن كریم، اظهارات زن جوان را تایید كردند.


قاضی در این باره گفت: پس از انجام تحقیقات و طرح اظهارات شاكی در دادگاه، شاهدان وی، مجهول المكان بودن شوهر را تایید كردند و حكم طلاق غیابی وی صادر شد.

منبع : ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا